lauantai 13. elokuuta 2016

Häkkilintu

Olen häkkilintu. 
Istun ahdistuksen vankilassa, eikä kukaan tai mikään päästä minua lentämään 
vapaana. Istun vain hiljaa orrella, odottaen hetkeä että pääsisin vapaaksi. Etsien
tilaisuutta karata, isännältäni Ahdistukselta, istun paikallani odottaen. 
Olen kykenemätön tekemään mitään. Voin vain odottaa että joku/jokin päästäisi mut
vapaaksi täältä ahdistukseni vankilasta. 
Täällä ahdistuksen vankilassa on kylmää ja yksinäistä. 
Istun hiljaa, mieleni ei enää tee huutaa apua. Kukaan ei kuule hiljaista hätähuutoani. 
Istun hiljaa yrittäen näyttää silmilläni totuuden. 
Välillä häkkini, vankilani, ovi aukeaa ja isäntäni tulee piinaamaan minua. Sillon kiljun pelosta, pelkään niin paljon isäntääni, hän kiusaa minua, haluaa vain pahaa.
Häkkilinnun laulu on hiljentynyt, kadonnut. Lintuna istun ihan hiljaa vankilassani, ahdistuksen kahleissa, vapaudesta haaveillen.



© Häkkilintu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti